登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

.

.

 
 
 

日志

 
 

jim brickman - destiny (吉姆布里克曼 - 命运)  

2011-06-27 13:23:36|  分类: 好听歌曲 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
 

jim brickman destiny

Jordan Hill & Billy Porter
What if I never knew
What if I never found you
I'd never had this feeling
In my heart
How did this come to be
I don't know how you found me
But from the moment I saw you
Deep inside my heart
I knew
Baby, you're my destiny
You and I were meant to be
With all my heart and soul
I give my love to have and hold
And as far as I can see
You were always meant to be
My destiny
I wanted someone like you
Someone that I could hold onto
And give my love
Until the end of time
But forever was just a word
Something I'd only heard about
But now you're always there for me
When you say forever
I'll believe
Baby, you're my destiny
You and I were meant to be
With all my heart and soul
I give my love to have and hold
And as far as I can see
You were always meant to be
My destiny
Maybe all we need
Is just a little faith.
Cause baby, i believe
That love will find a way.
hey..

 

吉姆布里克曼命运
乔丹 - 希尔和比利波特
如果我从来不知道
如果我从来没有发现你
我从来没有这种感觉
在我的心
又是如何被
我不知道你是怎么找到我
但是,从我见到你的那一刻
内心深处我的心
我知道
宝贝,你是我的命运
你和我的意思是
用我所有的心和灵魂
我给我的爱有按住
而据我所看到
你总是意味着要
我的命运
我希望有人喜欢你
有人说我能守住
而且给我的爱
直到时间结束
但永远只是一个字
东西我只是听说过
但现在你总是对我有
当你说永远
我相信
宝贝,你是我的命运
你和我的意思是
用我所有的心和灵魂
我给我的爱有按住
而据我所看到
你总是意味着要
我的命运
也许我们需要
只是一点点信心。
原因宝贝,我相信
这种爱会找到一个方法。
哎..

  评论这张
 
阅读(528)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018